ضرورت تمرکز بر بهبود کیفیت خدمات و افزایش قابلیت اطمینان شبکه
به گزارش عصر تبیین ، علی سهرابی بیدار در مراسم افتتاحیه نظارت عالیه بر عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان که با حضور نمایندگان شرکت توانیر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مشترکین ما در استان بیش از 848 هزار مشترک و طول شبکه توزیع ما حدود 20 هزار کیلومتر است.
وی با بیان اینکه پیک بار استان 830 مگاوات است، افزود: تعداد ترانسفورماتورهای ما در استان 20 هزار و 180 دستگاه و ظرفیت آن 2 هزار و 559 مگاولت آمپر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به میزان مصرف انرژی در بخشهای مختلف گفت: مشترکین خانگی 79.9 درصد از مشترکین ما را تشکیل میدهند که 33.6 درصد مصرف انرژی را دارند.
وی افزود: بخش عمومی نیز 4.2 درصد مشترکین با 8.3 درصد مصرف، بخش صنعتی 0.8 درصد مشترکین با 14.8 درصد مصرف و بخش کشاورزی 1.7 درصد مشترکین ما هستند که با 32.8 درصد مصرف انرژی سهم قابلتوجهی از مصرف را دارند.
سهرابی بیدار تصریح کرد: 13.2 درصد مشترکین نیز با 8.3 درصد مصرف در بخش سایر مصارف و 0.4 درصد مشترکین با 2.2 درصد در بخش معابر هستند.
وی با بیان اینکه ماموریت ما توزیع برق به صورت مطمئن و پایدار و تأمین و عرضه برق با رویکرد اقتصادی در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه است، گفت: در راستای تحقق این امر چهار استراتژی کلیدی از قبیل هوشمندسازی شبکه، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود بهرهوری و مشتریمداری و ارتباط دو سویه با ذینفعان تدوین شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به دستاوردهای این شرکت گفت: راهاندازی مرکز مدیریت هوشمند انرژی، افزایش گروههای عملیاتی از 32 اکیپ به 90 اکیپ، رویت پذیری و کنترلپذیری مشترکین سه فاز و دیماندی، مانیتورینگ ولتاژ و کنترل فیدرهای بحرانی و غیره از دستاوردهای ما در حوزه هوشمندسازی بوده است.
سهرابی بیدار تصریح کرد: در حوزه بهبود بهرهوری، اتوماسیون شبکه در راستای کاهش مدت زمان خاموشی و انرژی توزیع نشده، پیگیری و هماهنگی برای احداث 2 هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی جدید، اجرای بیش از 123 هزار نفرساعت دوره آموزشی، برگزاری 19 مانور عملیاتی و غیره صورت گرفته است.
وی ادامه داد: نصب و تعویض 27 هزار و 961 دستگاه چراغ LED شهری و روستایی، اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و ایمنی با استفاده از تمام ظرفیتهای اطلاعرسانی، انجام تبلیغات محیطی گسترده، برگزاری میز خدمت و کاهش نرخ انرژی توزیع نشده از 0.86 دقیقه در روز به کمتر از 0.7 دقیقه در روز از اقدامات صورت گرفته در محور مشتریمداری و ارتباط مستمر و دوسویه
با مشتریان است.

























ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0